Testudo Horsfieldi Testudo Horsfieldi
27
BLOG

Demony świąt

Testudo Horsfieldi Testudo Horsfieldi Kultura Obserwuj notkę 1
Na początek kilka "oczywistości". Żyjemy w coraz szybszym tempie, coraz cześciej mamy wrażenie, że nie nadążamy za światem, ciągle się spieszymy... ja rano nie mam czasu nawet na śniadanie, obiad jem zazwyczaj w biegu, a kolację nocą starając się nie zasnąć, kiedy ostatkiem sił oglądam jakiś durny film w telewizji.I oto nadeszły święta.Czas, który możemy w całości poświęcić rodzinie i przyjaciołom zaniedbywanym przez resztę roku. Usiąść przy wspólnym stole i spokojnie porozmawiać, zrelaksować się i chociaż na chwilę zapomnieć o naszych problemach. Nic bardziej mylnego. Staliśmy się dzicy, niezdolni do nawiązywania bliższych kontaktów z innymi ludżmi. Zamiast wspólnego spędzania czasu wolimy wymienianie się drogimi prezentami i bezmyślnymi życzeniami. Zamiast rozmowy przy wspólnym stole wolimy wspólne obżarstwo. Zaopatrzyliśmy się w kolekcję tandetnych substytutów, które mają nam zastąpić prawdziwe przeżycia i emocje.Ja wcale nie jestem lepszy. Jeżeli ktoś mnie siłą nie zaciągnie do pomocy przy świątecznych przygotowaniach to siedzę przed komputerem i rozmawiam z wami(bez urazy). Jak pomyślę o prezentach to... kiedyś to wyglądało inaczej.Wesołych świąt?Cóż, nic innego nam nie pozostaje. Pewnie będę tutaj jeszcze jutro... i po jutrze... i ... ale mógłbym zapomnieć, więc życzę już teraz ;)

Testudo horsfieldi - żółw stepowy. Pozory mylą ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura